سیاره اورانوس

سیاره‌ای برای یادگیری عربی به صورت تستی و کنکوری!

آشنایی با سیاره اورانوس

فضانوردان عزیز توجه کنید!

اینجا سیاره «اورانوس» آکادمی عربی هست حتما دوست دارید که بدونید این سیاره چه ویژگی‌­هایی داره و چه قمرهایی اطراف این سیاره در حرکت هستند…

ولی به نظرم بد نیست اول یه اطلاعاتی درباره سیاره اورانوس منظومه شمسی بهتون بدم بعدش بریم سراغ «اورانوس» آکادمی عربی!

«اورانوس» هم مثل سیاره زحل یک سیاره گازی هست که از گازهای متان و هیدروژن و هلیم تشکیل شده، میدونستین به «اورانوس» لقب «غول یخی» دادن؟

دلیلش اینه که سیاره‌­ای بسیار سرده، ولی یه نکته جالب اینکه این سیاره بسیار سرد یه اقیانوس خیلی بزرگ داره که اتفاقا دمای خیلــی­‌ بالایی در حد 2760 درجه سانتیگراد داره، یعنی در عین یخ بودن یه جاهای خیلی داغ داره.

یه ویژگی جالب دیگه در مورد «اورانوس» اینه که به خاطر فشارهای سیاره­‌ای بسیار زیادی که بر روی سیاره اورانوس وجود داره احتمال میدن که مقادیر زیادی الماس داخل این سیاره یا بر روی سطح این سیاره وجود داشته باشه.

خب حالا که این اطلاعات جالب از «اورانوس» منظومه شمسی بهت گفتم، فکر می­کنم دوست داری بدونی که «اورانوس» آکادمی عربی چی هست و چه ویژگی‌هایی داره!

قمرهای سیاره اورانوس

یه دوره کامل شامل کتاب + آموزش + تست + برنامه و هرچیزی برای 100 زدن عربی کنکور نیاز داری.

کِرِسیدا (دوره فشرده جمع‌بندی نکته و تست کنکور):

 آخرین ابزاری که هر کنکوری توی ماه آخر قبل کنکور بهش نیاز داره.

«اورانوس» اسم محصولات و دوره­‌های «عربی کنکوری» درس عربی هست که دقیقا مثل سیاره اورانوس پر از الماس‌­هایی هست که میتونه به داوطلب کنکوری کمک کنه کاملا از هر چیزی برای 100 زدن عربی کنکور بی‌­نیاز بشه.

سیاره اورانوس آکادمی عربی مثل «اورانوس» منظومه شمسی تعداد زیادی قمر داره که میخوام این قمرهای زیبا و جذاب رو خدمتتون معرفی کنم.

 

قمر میرندا:

یه پکیج کامل آموزش عربی کنکور که تو رو برای عربی کنکور انسانی کاملا بی نیاز میکنه. شامل ویدئوهای آموزشی عربی استاد مهدی ترابی به همراه بانک تست، ترجمه خط به خط کتاب عربی مدرسه، برنامه درسی و مهم تر از همه پشتیبانی و رفع اشکال!

 

قمر کرسیدا:

همون دوره جامع و فشرده نکته و تست عربی کنکور انسانی با تدریس استاد مهدی ترابی هست که به صورت آفلاین و مطابق زمان بندی خودت میتونی ببینی و سوالاتت رو ازمون بپرسی.

دوره نکته و تست عربی نزدیکای کنکور خیلی خیلی برای جمع بندی عربی کنکور به دردت میخوره.

تراز پلاس (آموزش مبحثی)

دوره‌های تراز پلاس یکسری دوره‌های آموزش عربی مبحثی هستن که بطور کامل یکسری از مباحث عربی و قواعد عربی که بچه‌های کنکوری خیلی توش مشکل دارن رو بهتون آموزش میدیم و در کنارش جزوه هم قرار دادیم.

اگه فقط توی مبحث خاصی از عربی کنکور مشکل دارین، دوره های تراز پلاس رو خیلی زیاد بهتون پیشنهاد میکنیم.

 

اگه برای خرید محصول احتیاج به راهنمایی و مشاوره رایگان دارین، فرم زیر رو پر کنین تا خیلی زود تماس بگیریم باهاتون!

ارسال درخواست مشاوره

asreo2