مجموعه سوالات شبیه ساز امتحان نهایی عربی با پاسخنامه که اسمش توی آکادمی عربی “ناله طراح” هست، برای عربی دهم، عربی یازدهم و عربی دوازدهم تمامی رشته ­های ریاضی، تجربی و انسانی برای شما دانش آموزان عزیز آماده شده است تا بتوانید امتحان شبه نهایی عربی و امتحان نهایی عربی خود را با آمادگی کامل پشت سر بگذارید.

بعد از اینکه با اعلام شورای عالی انقلاب­ فرهنگی و مجلس، شکل برگزاری و گزینش در کنکور سراسری تغییر کرد، به جز پایه دوازدهم که سال ­های قبل و پیش از اجرای مصوبه جدید کنکوری، تجربه امتحان نهایی داشتند، پایه ­های دهم و یازدهم هم به این گروه (دوازدهمی ­ها) اضافه شدند و از زمانیکه شما این متن را می­خوانید، در کنکور سراسری تاثیر معدل در تمام پایه­ های دهم و یازدهم و دوازدهم امری بسیار مهم و حیاتی به شمار می ­آید.

 
 

 

 

ناله طراح یعنی چی؟!

ما توی آکادمی عربی فکر میکنیم این مجموعه نمونه سوالات عربی با پاسخنامه اینقدر خفن و خوب و کامل هستن که ناله طراح امتحان نهایی عربی رو در میاره!!!

چون دیگه سوالی نیست که شما قبل امتحان باهاش آشنا نشده باشید :)

میگید نه؟!

همین الآن رایگان دانلود کنین و بخونین.

 

شبیه ساز عربی نهایی

شبیه ساز امتحان نهایی عربی دهم

نمونه سوال عربی نهایی ویژه دانش آموزان دهم (ریاضی-تجربی و انسانی)

در ادامه میتوانید پی دی اف آزمون شبیه ساز امتحان نهایی عربی دهم انسانی به همراه پاسخنامه و آزمون شبیه ساز امتحان نهایی عربی دهم ریاضی و تجربی به همراه پاسخنامه را دانلود نمایید و قبل از امتحان نهایی عربی دهم و شبه نهایی عربی دهم با سوالات آن آشنا شوید.  

شبیه ساز عربی نهایی دهم انسانی

کد تخفیف 10 % به مدت محدود: gift

۹۹/۰۰۰ تومان

شبیه ساز عربی نهایی دهم مشترک

شبیه ساز امتحان نهایی دهم مشترک مجموعه ای از سوالات منتخب به همراه پاسخنامه تشریحی و ویژه دانش آموزان پایه…

۹۹/۰۰۰ تومان

شبیه ساز امتحان نهایی عربی یازدهم

نمونه سوال عربی نهایی ویژه دانش آموزان یازدهم (ریاضی-تجربی و انسانی)

در ادامه میتوانید پی دی اف آزمون شبیه ساز امتحان نهایی عربی یازدهم انسانی به همراه پاسخنامه و آزمون شبیه ساز امتحان نهایی عربی یازدهم ریاضی و تجربی به همراه پاسخنامه را دانلود نمایید و قبل از امتحان نهایی عربی یازدهم و شبه نهایی عربی یازدهم با سوالات آن آشنا شوید.  

شبیه ساز عربی نهایی یازدهم مشترک

کد تخفیف 10 % به مدت محدود: gift

۹۹/۰۰۰ تومان

شبیه ساز عربی نهایی یازدهم انسانی

شبیه ساز امتحان نهایی یازدهم انسانی مجموعه ای از سوالات منتخب به همراه پاسخنامه تشریحی و ویژه دانش آموزان پایه…

۹۹/۰۰۰ تومان

شبیه ساز امتحان نهایی عربی دوازدهم

نمونه سوال عربی نهایی ویژه دانش آموزان دوازدهم (ریاضی-تجربی و انسانی)

در ادامه میتوانید پی دی اف آزمون شبیه ساز امتحان نهایی عربی دوازدهم انسانی به همراه پاسخنامه و آزمون شبیه ساز امتحان نهایی عربی دوازدهم ریاضی و تجربی به همراه پاسخنامه را دانلود نمایید و قبل از امتحان نهایی عربی دوازدهم و شبه نهایی عربی دوازدهم با سوالات آن آشنا شوید.  

شبیه ساز عربی نهایی دوازدهم انسانی

شبیه ساز امتحان نهایی دوازدهم انسانی مجموعه ای از سوالات منتخب به همراه پاسخنامه تشریحی و ویژه دانش آموزان پایه…

۹۹/۰۰۰ تومان

شبیه ساز عربی نهایی دوازدهم مشترک

شبیه ساز امتحان نهایی دوازدهم مشترک مجموعه ای از سوالات منتخب به همراه پاسخنامه تشریحی و ویژه دانش آموزان پایه…

۹۹/۰۰۰ تومان

شبیه ساز امتحان نهایی عربی (ناله طراح) شامل چه چیزهاییه؟

آکادمی عربی به عنوان اولین مجموعه تخصصی آموزش عربی به دلیلی که در قسمت بالا گفته شد تصمیم گرفت تا مجموعه تمرین­ های تکمیلی درس عربی با عنوان «ناله طراح» را برای تمام پایه­ های دهم، یازدهم، و دوازدهم رشته­ های ریاضی، تجربی، انسانی آماده کند که این تمرین­ های تکمیلی دارای ویژگی ­های زیر است:

1- پوشش کامل تمام موضوعات قواعدی مربوط به هر درس با تمرین­ های سطح بالا و احتمالی

2- دوره تمام موضوعات قواعدی مربوط به سال­ های گذشته به شکل تمرین­ های احتمالی

3- تمرین­ های محل اعرابی به طور ویژه

4- تمرین­ های فعل و ترجمه آن

5- پوشش کامل تمام مدل ­های ترجمه که در امتحانات تشریحی مورد استفاده قرار می­گیرد

6- پاسخ ­های کاملاً و واقعا تشریحی و آموزشی

لازم به ذکر است که تمام دانش­ آموزان عزیز پایه­ های هفتم تا دوازدهم تمام رشته ­ها می­توانند هرگونه سوال یا رفع اشکال درسی یا مشاوره­ای خود را از طریق گروه تلگرام آکادمی عربی که یک دورهمی علمی بزرگ درس عربی محسوب می­شود، مطرح نمایند و به طور رایگان اشکالات و ابهامات خود را از طریق اساتید و مشاوران مجموعه آکادمی عربی به بهترین شکل برطرف نمایند.

پشنهاد ویژه

اگه برای آزمون های کلاسی و یا امتحان های میان ترم عربی و پایان ترم عربی به دنبال نمونه سوال هستی، ما برات نمونه سوالات درس به درس عربی با پاسخنامه و همچنین نمونه سوالات امتحانی به همراه پاسخنامه رو خیلی مرتب و با دقت آماده کردیم. ” نمونه سوالات درس به درس تتیس ” ویژه دانش آموزان هفتم تا دوازدهم طراحی شده که میتونی پایه مناسب خودت رو از پایین انتخاب کنی و خیلی راحت اون ها رو دانلود کنی.