نمونه سوال عربی متوسطه اول

نمونه سوال عربی متوسطه دوم

نمونه سوال عربی پایه دهم

نمونه سوال تشریحی عربی با پاسخنامه

 

تمام دانش‌­آموزان با مفهوم امتحان عربی آشنایی کافی دارند و این مفهوم فقط به بازه زمانی امتحان عربی ترم اول یا امتحان عربی پایان ترم دوم مربوط نمی­‌شود.

معمولا در مدارس به طور منظم امتحانات ماهانه، میانترم و یا حتی تجمیعی چند درس بارها و بارها توسط معلمان گرفته می­‌شود.

اگر برای پیدا کردن نمونه ­‌سوال عربی استاندارد یا نمونه سوال عربی با پاسخنامه، گشتی در اینترنت و سرچ گوگل زده باشید حتما متوجه شده‌­اید که به جز امتحانات پایان ترم اول و دوم عربی معمولا سایر امتحانات درس به درس یا ماهانه یا میانترم به اندازه کافی و با کیفیت به همراه پاسخ به راحتی پیدا نمی‌­کنید و یا اگر بخواهید تلاش زیادی انجام دهید با صرف زمان زیادی ممکن است موفق شوید سوالاتی پیدا کنید که اکثرا بدون جواب یا غیر استاندارد هستند.

از این رو، ما در آکادمی ­عربی، به عنوان تنها مرجع تخصصی آموزش عربی در کشور، یکی از جذاب‌ترین خدماتی که در اختیار دانش‌­آموزانمان قرار می­‌دهیم، علاوه بر شبیه ساز امتحان نهایی عربی ، مجموعه نمونه سوالات تشریحی عربی استاندارد و شبیه ساز امتحانات عربی است که این مجموعه شامل سوالات درس به درس عربی، تجمیعی چند درس، میانترم، جمع‌­بندی ترم، امتحانات پایان ترم سالانه می­‌باشد و همگی سوالات استاندارد سازی و پاسخ‌­نویسی شده‌ ­است.

شما با هر سطحی از دانش و توانایی در درس عربی نیاز دارید که برای سنجش سطح اطلاعات و آمادگی قبل از امتحانات، نمونه سوالاتی که در مجموعه ” تتیس ” برایتان آماده کرده‌­ایم را حتما ببینید و تمرین کنید و سپس به کمک پاسخ تشریحی ایراد و نقطه ضعفتان را پیدا کنید.

قصه‌ی تولد تِتیس (نمونه سوال عربی)

تا حالا شده معلمت امتحان عربی بخواد بگیره ولی نمونه سوال عربی به همراه پاسخنامه واسه تمرین نداشته باشی؟

یا مثلا برای همون امتحان پایان ترم عربی و امتحان نیم ترم عربی با کلی بدبختی سوال گیر بیاری ولی پاسخ نداشته باشه؟!

احتمالا همیشه تو ذهنت این سوال بوده که یعنی میشه هرچی نمونه سوال امتحانی عربی میخوام یه جا و مرتب قابل دسترس باشه برام؟!
خب بخش تتیس (نمونه سوال تشریحی درس عربی) روی سایت آکادمی عربی دقیقا برای همین ساخته شده.

تتیس شامل چه چیزهاییه؟

 

این نمونه سوالات عربی توسط تیم تالیف آکادمی عربی برای موفقیت هرچه بیشتر شما دانش آموزان عزیز تهیه شده اند.

از پایه هفتم تا دوازدهم هم براتون نمونه سوال‌های درس به درس (ویژه قواعد، ترجمه و … هر درس به صورت مجزا) قرار دادیم و هم یکسری نمونه سوال امتحانی که امتحان میان ترم عربی و امتحان پایان ترم عربی رو برای شما شبیه سازی کنند.

ویژگی مهم‌تر این نمونه سوالات این هست که همگی دارای پاسخنامه هستند و شما میتونین تسلط خودتون به مباحث رو با اونها بسنجید.

چجوری میتونم این نمونه سوالات عربی رو دانلود کنم؟

شما با خرید محصول نمونه سوال عربی با قیمت بسیار ناچیز، میتونین به مدت یکسال به بانک نمونه سوال عربی به همراه پاسخنامه دسترسی داشته باشید و نمونه سوالات عربی رو دانلود کنید تا در امتحان عربی بتونین نتایج خوبی بگیرین. این نمونه سوالات به صورت سالانه به روز رسانی خواهند شد.

چرا باید نمونه سوال عربی رو از "آکادمی عربی" تهیه کنم؟

آکادمی عربی به عنوان “اولین و تنها” مجموعه تخصصی آموزش عربی از پایه هفتم تا پایه دوازدهم به دلیل اینکه صرفا و تخصصی به موضوع درسی عربی و راهکارهای آموزش و یادگیری آن می‌پردازد، این توانایی را دارد که در هر بازه زمانی متناسب با نیاز دانش آموزان کامل­‌ترین و کاربردی­‌ترین محصولات را که نمونه‌­ی آن در هیچ موسسه­‌ای وجود ندارد، تولید نماید و مهم­‌تر از همه اینکه این محصولات از پشتیبانی فنی و علمی کاملا ویژه برخوردار است.

ارسال درخواست مشاوره