دوره پَن، دوره آموزش صفر تا صد عربی ویژه شب امتحان عربی است. اگر در طول سال تحصیلی خیلی برای درس عربی وقت نگذاشتید و میخواین توی امتحانات پایان ترم نمره خوب بگیرید، ما به شما دوره پَن رو پیشنهاد می‌کنیم.

 

دوره ویژه شب امتحان پن، به صورت خیلی خلاصه و کاربردی ترجمه، قواعد، لغات مهم، تمارین کتاب و نمونه سوالات امتحانی رو در کوتاه ترین زمان (حدود 2 الی 3 ساعت) آموزش میدهد که میتوانید به کمک آن یک جمع بندی عالی برای امتحان عربی خودتون داشته باشید.

 

خرید دوره شب امتحان

 

قطعا کامل و جامع درس دادن عربی به شکلی که آسان و قابل یادگیری و نتیجه‌بخش باشد، (مانند آنچه در دوره «تیتان» انجام دادیم)، هنر بزرگ و با ارزشی است ولی شک نداریم هنر بزرگ­تر یک معلم این است که بتواند در کمترین زمان (مثلا یک یا دو روز قبل امتحان) دانش‌­آموز را به نحوی برای امتحان عربی آماده کند که حتی دانش ­آموزی که گمان می­کرد ممکن است نتواند نمره قبولی کسب کند، بعد از امتحان به نمره بالای 17 امیدوار شود.

 

مطلبی که بالاتر گفتم دقیقا هنر آموزشی است که ما در دوره «پن» در آکادمی­ عربی به کار بستیم تا به عنوان تنها مرجع تخصصی آموزش ­عربی در کشور خدمتی بسیار ویژه را به دانش­‌آموزان هفتم تا دوازدهم ارائه کنیم.

استفاده از آموزش کلیدی خلاصه ولی کامل در بخش آموزش قواعد به همراه گلچین ­کردن جملات و لغات مهم و احتمالی کتاب درسی که بیشتر مدنظر طراحان سوال است.

 

در کنار جزوه کامل آموزش عربی، حل تمرین­‌های کتاب عربی و حل ویدئویی نمونه سوال امتحانی عربی، از دوره «پن» یک دوره بی­‌نظیر و بی‌­رقیب برای بازه کوتاه «شب­ امتحان عربی» ساخته است که بی­‌شک هر دانش­‌آموزی با هر سطح به آن نیاز مبرم دارد، چون به دانش­‌آموز قوی کمک می­کند که در فاصله زمانی کوتاه قبل از امتحان عربی، مطالب خوانده شده را به سرعت «تثبیت» کند و به دانش ­آموزان متوسط و قوی نیز یاری می­‌رساند که بتواند حداقل 8 الی 10 نمره وضعیت فعلی خود را ارتقا ببخشد و از چالش بزرگ امتحان عربی با موفقیت خارج شوند.

قصه‌ی تولد دوره "شب امتحان" ...

دانش آموز که بودم همیشه شب امتحانا به این فکر میکردم که کاش الان یه نفر (یه معلم) کنارم بود و خیلی جمع و جور ولی کامل همه درس و برام خلاصه درس میداد…

 ولی برای این کار یا باید کلی پول میدادم واسه معلم خصوصی یا اینکه با حسرت کتاب و ورق میزدم و برای تمام روزایی که درس نخونده بودم خودم رو سرزنش میکردم و استرس میگرفتم.
همین حسرت باعث شد که امروز ما توی آکادمی عربی دوره کم حجم و مقوی «شب امتحان» رو ویژه هر پایه بصورت جداگانه (یعنی برای پایه هفتم تا پایه دوازدهم) به وجود بیاریم.

دوره شب امتحان شامل چه چیزهاییه؟

  1. آموزش ویدئویی مخصوص شب امتحان به صورت (کم حجم و مقوی)
  2. جزوه خلاصه قواعد کل موضوعات امتحان
  3. جزوه لغات مهم + جملات مهم برای سوالات ترجمه
  4. جزوه جمع مکسرهای تمام درس­ها
  5. جزوه حل و ترجمه تمرین‌­های کتاب درسی
  6. نمونه سوال استاندارد امتحان
  7. حل ویدئویی نمونه سوالات استاندارد

این دوره به درد چه دانش آموزانی میخورد؟

این دوره برای تمام دانش آموزان پایه دوازدهم که امتحان عربی دوازدهم مشترک دارند، مناسب است. زیرا هر دانش آموزی با پایه ضعیف، متوسط یا قوی در بازه زمانی امتحان ترم اول و امتحان ترم دوم نیاز به یک جمع بندی تشریحی در درس عربی دارد، که این جمع‌بندی در هر دو زمینه قواعد عربی و ترجمه عربی به طور کامل با آموزش شب امتحانی و حل تمرین برای دانش آموز صورت می­‌گیرد.‌

اگر عربی خیلی بلد نباشم، برای شب امتحان این محصول کافیه؟

این دوره طوری طراحی شده که حتی اگر صفر هم باشید، شما رو به راحتی برای امتحان و نمره عالی آماده میکند

آیا استفاده از این دوره به پیش نیاز احتیاج دارد؟

این دوره صرف نظر از اینکه سطح درس شما چطور است و بدون احتیاج به هر پیش نیازی می­تواند شما را برای امتحان پایان ترم اول و پایان ترم دوم آماده کند.