عربی یازدهم

بچه دوم خانواده خیلی وضعیت باحالی داره، از یه طرف وقتی به دنیا میاد بچه اول حس میکنه یکی اومده جاش و تنگ کنه از طرفی پدر و مادر دیگه اون حساسیت‌­های بچه اول رو ندارن و یه جورایی انگار خودش باید گلیم خودش رو از آب بکشه بیرون.

اما هر چی بزرگتر میشه آروم آروم بخشی از مسئولیت‌­های جدی خانواده رو به دوش میکشه و از طرفی بچه اول که خیلی از اومدن بچه دوم خوشحال نبود حالا کم کم حس میکنه یه دستیار و رفیق باحال پیدا کرده که میتونه روش حساب کنه و دوتایی با هم خرابکاری کنن و دهنشون قرص باشه و کسی نفهمه.

ما تو «آکادمی عربی» یازدهمی‌­های عزیزمون رو عین بچه دوم دوست داریم، ولی نه با حساسیت کمتر از بچه اول، چون اعتقاد داریم عربی یازدهم جای بسیار حساسی از فرآیند یادگیری عربی دانش‌­آموز هست و عملاً دانش‌­آموزای یازدهمی آروم آروم دارن خودشون رو آماده میکنن برای انتخاب رشته و دانشگاه و آینده جذاب و قشنگشون، پس یادتون باشه ما شمارو خیلی دوست داریم، قد همه خوبیای دنیا، و مثل کوه پشتتون هستیم…

 

راهنمای یادگیری عربی پایه یازدهم

ترجمه و معنی لغت رو چطور بخونم که در کنار یادگرفتن نمره خوبی هم از امتحان بگیرم؟

صحیح­ ترین روش یادگیری لغت این است که لغات را در متن بخوانید و لغات سخت یا فراموش شونده را علامت گذاری کنید و در بازه­ های زمانی کوتاه و نزدیک به هم آنهارا تکرار کنید، در این صورت در امتحانات هم حتی در صورت تغییر جمله­ ها می­ توانید به راحتی ترجمه انجام داده و نمره کامل کسب کنید.

پس اگر در عربی هشتم مشکل دارید، دلیل این مشکل را فقط در همین سال دنبال کنید!

اگر نیاز به کمک و مشاوره بیشتر دارید به ما پیام بدهید.

*حفظ کردن ترجمه ­ی جمله ­ها بسیار غلط و ناکارآمد است، به جای حفظ کردن جمله­ ها، لغت ­ها را در متن یادبگیرید.

حفظ کردن عبارت های حوار (مکالمه) ضروری است؟

قطعاً نه، فقط بررسی و حفظ­ کردن معنی لغت­ها در این قسمت اکتفا کنید.

من قواعد عربی یازدهم رو اصلاً نمی فهمم باید چیکار کنم؟

در قواعد عربی یازدهم درس­ هایی مانند جملات شرطی، جمله وصفیه، شکل ­های مختلف معانی فعل مضارع موضوعاتی است که به شدت به پیش ­نیازهای سال­های متوسطه اول و مخصوصاً عربی دهم نیاز دارد.

اگر این پاسخ برای حل مشکل شما کافی نبود حتماً در قسمت پشتیبانی پیام بگذارید تا بیشتر راهنماییتان کنیم.

چند ساعت مطالعه در هفته کافیه تا عربی یازدهم رو خوب یاد بگیریم؟

توجه داشته ­باشید مجموع ساعت مطالعه عربی در هفته مهم است اما مهم­ تر از آن پیوستگی و نزدیک بودن زمان های­ مطالعه و تمرین عربی است یعنی به طور مثال اگر در یک روز 3 ساعت عربی مطالعه و تمرین کنید قطعاً به اندازه 3 روز پیوسته ولی هرروز1 ساعت کارآیی و اثر بخشی ندارد.

پس بهترین مدل این است که زمان مطالعه و تمرین را کاهش داده ولی تعداد روزها را در هفته بیشتر کنید.

محصولات عربی یازدهم

مقاله های عربی یازدهم

اگه احتیاج به مشاوره و راهنمایی داری، میتونی باهامون تماس بگیری و یا فرم زیر رو پر کنی تا خودمون خیلی زود بهت زنگ بزنیم:

ارسال درخواست مشاوره

دیدگاهتان را بنویسید